Menu

Manager| CX Insights

Location: North Delhi, Delhi

Category: Work from home Jobs

Kotak Mahindra Life Insurance Company Limited

ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్

Kotak Mahindra Life Insurance Company Limited • via Job Hai

8 days ago

₹25K–₹30K a month

No Degree Mentioned

Apply directly on Job Hai

Job description

• Create & maintain balance sheet

• Manage account statements

• Record daily revenue & other numbers

• It is a Full Time అకౌంటెంట్ job for candidates with 6+ years of experience.

ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ job గురించి మరింత

ఇవ్వబడ్డ ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ jobకు సంబంధించిన అన్ని సమాధానాలను పొందడానికి దయచేసి FAQలను పరిశీలించండి

• ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ jobకు apply చేయడానికి అర్హతా ప్రమాాణాలు ఏమిటి?

Ans: అభ్యర్థికి అన్ని విద్యాస్థాయిలు మరియు అంతకంటే ఎక్కువ 6+ years of experience అనుభవంతో ఉండాలి

• ఈ Job రోల్ కోసం నేను ఎంత జీతం ఆశించగలను?

Ans: మీ ఇంటర్వ్యూపై ఆధారపడి శాలరీ ₹25000 - ₹30000 నెలకు + ఇన్సెంటివ్‌లుని మీరు ఆశించవచ్చు. ఇది చెన్నైలో Full Time Job.

• ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ job కొరకు ఎన్ని పనిదినాలు ఉన్నాయి?

Ans: ఈ ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ jobకు 5 working days ఉంటాయి.

• ఈ ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ jobకు apply చేసేటప్పుడు లేదా చేరేటప్పుడు ఏవైనా ఛార్జీలు ఉన్నాయా?

Ans: లేదు, ఈ ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ jobకు కంపెనీలో ఉదాహరణకు, KOTAK MAHINDRA LIFE INSURANCE COMPANY LIMITEDలో పనిచేసేటప్పుడు ఎలాంటి ఫీజులు వర్తించవు.

• ఇది ఇంటి నుండి పని చేసే పనినా?

Ans: అవును, ఇది ఇంటి వద్ద నుంచి Job మరియు దీనిని ఆన్‌లైన్‌లో చేయవచ్చు.

• ఈ ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ రోల్ కు ఎన్ని ఓపెనింగ్‌లు ఉన్నాయి?

Ans: KOTAK MAHINDRA LIFE INSURANCE COMPANY LIMITED వద్ద 2 ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ ఇమ్మీడియెట్ ఓపెనింగ్ ఉంది

• ఈ Jobకు ఎవరు apply చేసుకోవచ్చు?

Ans: ఈ అకౌంటెంట్ jobకి పురుష, మహిళా అభ్యర్థులు apply చేసుకోవచ్చు.

• ఈ ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ Job టైమింగ్స్ ఏమిటి?

Ans: ఈ ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ jobకు 0+:00 AM - 06:00 PM టైమింగ్ ఉంటుంది.

అభ్యర్థులు మరింత సమాచారం కోసం HRకు call చేయవచ్చు.

Report this listing

Kotak Mahindra Life Insurance Company Limited

AmbitionBox

3.8/5

2.6K reviews

Glassdoor

3.5/5

175 reviews

Indeed

3.+/5

277 reviews

kotaklife.com

More jobs at Kotak Mahindra Life Insurance Company Limited

See web results for Kotak Mahindra Life Insurance Company Limited

Cision

Manager, CX Insights

Cision • India • via Startup Jobs

Full–time

No Degree Mentioned

Apply on Startup Jobs

Apply on MNC Jobs

Apply on Jobrapido.com

Job description

• Responsible for the VoC program/report for the Brandwatch org – ensuring actionable insights, and establishing channels of comms with various stakeholders across the org.

• Responsible for maintenance and development of CX dashboards (SFDC and Gainsight) to inform priorities and improve GRR

• Manage a team member who will support you with day-to-day analytics requests from the CX org and be responsible for the quality and volume of the feedback to the VoC programme.

Qualifications & Competencies

• Minimum of 5 years of professional experience in a related field, ideally in B2B SaaS

• Experienced in stakeholder management and stakeholder communications.

• Experience with data visualisation tools to create reports and dashboards, able to articulate complex concepts in a clear and concise manner

• Effective planning and organizational skills

• Proficient in decision-making, analysis, and problem-solving, with the ability to multitask

• Experience working in a highly collaborative, dynamic, and team-oriented work environment

• High level of general technical understanding

• Understanding of best practice business processes

• Easily adopts to new technology

• Problem solving capabilities, attention to detail, data handling skills

• Excellent communication and interpersonal skills, including ability to build and maintain positive working relationships with team members, internal customers, high-level staff and external vendors, strong customer service orientation, good writing skills, ability to communicate technical issues to non-technical audiences

• Understanding of user experience

• Experience of working with large volumes of data

• Experience training and supporting users

• Knowledge of scripting languages (e.g., SQL) preferred

• Experience with Salesforce preferred

• Proficient in MS Office (primarily Excel)

• Experience in Customer Experience measurement preferred

• Experience with a VoC tool preferred

• Proven ability in driving awareness and understanding of customer experience opportunities - someone who can explain both the ‘what’ is happening and the ‘why’ it is happening.

Apply on Company Website You will be redirected to the employer’s website