Manager| CX Insights
Place of work
North Delhi
Job details
Job description, work day and responsibilities
Kotak Mahindra Life Insurance Company Limited
ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్
Kotak Mahindra Life Insurance Company Limited • via Job Hai
8 days ago
₹25K–₹30K a month
No Degree Mentioned
Apply directly on Job Hai
Job description
• Create & maintain balance sheet
• Manage account statements
• Record daily revenue & other numbers
• It is a Full Time అకౌంటెంట్ job for candidates with 6+ years of experience.
ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ job గురించి మరింత
ఇవ్వబడ్డ ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ jobకు సంబంధించిన అన్ని సమాధానాలను పొందడానికి దయచేసి FAQలను పరిశీలించండి
• ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ jobకు apply చేయడానికి అర్హతా ప్రమాాణాలు ఏమిటి?
Ans: అభ్యర్థికి అన్ని విద్యాస్థాయిలు మరియు అంతకంటే ఎక్కువ 6+ years of experience అనుభవంతో ఉండాలి
• ఈ Job రోల్ కోసం నేను ఎంత జీతం ఆశించగలను?
Ans: మీ ఇంటర్వ్యూపై ఆధారపడి శాలరీ ₹25000 - ₹30000 నెలకు + ఇన్సెంటివ్లుని మీరు ఆశించవచ్చు. ఇది చెన్నైలో Full Time Job.
• ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ job కొరకు ఎన్ని పనిదినాలు ఉన్నాయి?
Ans: ఈ ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ jobకు 5 working days ఉంటాయి.
• ఈ ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ jobకు apply చేసేటప్పుడు లేదా చేరేటప్పుడు ఏవైనా ఛార్జీలు ఉన్నాయా?
Ans: లేదు, ఈ ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ jobకు కంపెనీలో ఉదాహరణకు, KOTAK MAHINDRA LIFE INSURANCE COMPANY LIMITEDలో పనిచేసేటప్పుడు ఎలాంటి ఫీజులు వర్తించవు.
• ఇది ఇంటి నుండి పని చేసే పనినా?
Ans: అవును, ఇది ఇంటి వద్ద నుంచి Job మరియు దీనిని ఆన్లైన్లో చేయవచ్చు.
• ఈ ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ రోల్ కు ఎన్ని ఓపెనింగ్లు ఉన్నాయి?
Ans: KOTAK MAHINDRA LIFE INSURANCE COMPANY LIMITED వద్ద 2 ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ ఇమ్మీడియెట్ ఓపెనింగ్ ఉంది
• ఈ Jobకు ఎవరు apply చేసుకోవచ్చు?
Ans: ఈ అకౌంటెంట్ jobకి పురుష, మహిళా అభ్యర్థులు apply చేసుకోవచ్చు.
• ఈ ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ Job టైమింగ్స్ ఏమిటి?
Ans: ఈ ట్యాక్స్ కన్సల్టెంట్ jobకు 0+:00 AM - 06:00 PM టైమింగ్ ఉంటుంది.
అభ్యర్థులు మరింత సమాచారం కోసం HRకు call చేయవచ్చు.
Report this listing
Kotak Mahindra Life Insurance Company Limited
AmbitionBox
3.8/5
2.6K reviews
Glassdoor
3.5/5
175 reviews
Indeed
3.+/5
277 reviews
kotaklife.com
More jobs at Kotak Mahindra Life Insurance Company Limited
See web results for Kotak Mahindra Life Insurance Company Limited
Cision
Manager, CX Insights
Cision • India • via Startup Jobs
Full–time
No Degree Mentioned
Apply on Startup Jobs
Apply on MNC Jobs
Apply on Jobrapido.com
Job description
• Responsible for the VoC program/report for the Brandwatch org – ensuring actionable insights, and establishing channels of comms with various stakeholders across the org.
• Responsible for maintenance and development of CX dashboards (SFDC and Gainsight) to inform priorities and improve GRR
• Manage a team member who will support you with day-to-day analytics requests from the CX org and be responsible for the quality and volume of the feedback to the VoC programme.
Qualifications & Competencies
• Minimum of 5 years of professional experience in a related field, ideally in B2B SaaS
• Experienced in stakeholder management and stakeholder communications.
• Experience with data visualisation tools to create reports and dashboards, able to articulate complex concepts in a clear and concise manner
• Effective planning and organizational skills
• Proficient in decision-making, analysis, and problem-solving, with the ability to multitask
• Experience working in a highly collaborative, dynamic, and team-oriented work environment
• High level of general technical understanding
• Understanding of best practice business processes
• Easily adopts to new technology
• Problem solving capabilities, attention to detail, data handling skills
• Excellent communication and interpersonal skills, including ability to build and maintain positive working relationships with team members, internal customers, high-level staff and external vendors, strong customer service orientation, good writing skills, ability to communicate technical issues to non-technical audiences
• Understanding of user experience
• Experience of working with large volumes of data
• Experience training and supporting users
• Knowledge of scripting languages (e.g., SQL) preferred
• Experience with Salesforce preferred
• Proficient in MS Office (primarily Excel)
• Experience in Customer Experience measurement preferred
• Experience with a VoC tool preferred
• Proven ability in driving awareness and understanding of customer experience opportunities - someone who can explain both the ‘what’ is happening and the ‘why’ it is happening.
Company address
You will be redirected to another website to apply.
Offer ID: #982634,
Published: 4 days ago,
Company registered: 9 months ago